کاهش ۵ درصدری سرقت در طول سال ۹۴

به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار علی شرفی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: همه تلاش های پلیس بر این است که شاهد کاهش میزان جرایم باشیم در بحث سرقت خوشبختانه با کاهش رو به رو بوده ایم اما در بحث جیب بری و سرقت مغازه در طول سال ۹۴ با افزایش رو به رو بوده ایم.

شرفی گفت: از نظر پلیس سرقت احشام بدترین نوع سرقت است زیرا احشام همه دارایی دامدار است از این رو با دامداران رایزنی هایی صورت گرفته است که بتوانند با استفاده از تجهیزات و دوربین های مداربسته نسبت به افزایش ایمنی دامداری ها اقدام کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با اشاره به اینکه یک درصد سرقت منزل کاهش داشته است، گفت: در طول سال ۹۴ سرقت کابل برق ۳۱ کاهش داشته است.

وی درباره نزاع و درگیری گفت: آمار ها نشان از افزایش ۱۶ درصدی نزاع و درگیری در بین افراد جامعه دارد. از این رو یک بسته آموزشی همگانی برای مردم در نظر گرفته ایم و در کنار آن برای کارمندان و پرسنا ناجا هم برنامه های آموزشی داشته ایم.

وی گفت: ۴۳ درصد کشفیات برای پلیس پیشگیری است ۴۰ درصد ار کشف سلاح های ممنوعه هم سهم پلیس پیشگیری است و ۲۲ درصد کشف مواد مخدر هم بر عهده پلیس پیشگیری است.

آهنگ جدید

پامنا موبایل لپ تاپ