روحانی باید قفل مدرسه پیرمردها را بشکند!

به گزارش جهان، محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با فارس، با طرح این پرسش که دولت مشخصاً به مردم بگوید که در عرصه اقتصادی به جز حل مسئله هسته‌ای چه رزومه کاری دارد، گفت: آقای روحانی باید قبول کند که مدرسه پیرمردها راه انداخته و وزرایش کارایی لازم را ندارند.

فومنی با تأکید بر اینکه دولت باید بتواند معضلات اقتصادی را حل کند، گفت: فضای اقتصادی جامعه بسیار وحشتناک است بنابراین دولت باید فضای اقتصادی را به آرامش برساند و این نیازمند تغییر کابینه است.

وی اظهار داشت: اگر دولت روحانی نتواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری می‌کنم.

فومنی افزود: اگر شورای نگهبان اجازه دهد برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جوانان نیز وارد عرصه انتخابات شوند آماده‌ایم گام بلندی را برای تعالی و پیشرفت کشور برداریم.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات همچنین به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و از ‌آمادگی این حزب جهت حمایت از نامزدهای مستقل خبر داد و گفت: شکست و پیروزی نباید کسی را مغرور و سرافکنده کند بنابراین همه باید با سعه صدر به دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجدانه نگاه کنیم.

فانتزی

مرجع سلامتی