مظلومی: داور ما را شکست داد!

به گزارش جهان به نقل از مهر، پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نفت تهران در کنفرانس خبری گفت: تیم ما فوتبال خوب و جانداری بازی کرد و طی چند هفته اخیر یکی از بهترین بازی‌هایش را ارائه داد و با اینکه ۱۰ نفره شدیم چندین و چند موقعیت به روی دروازه حریف خلق کردیم.

وی افزود: ما در نیمه دوم به غیر از گلزنی همه کار کردیم زیرا می دانستیم که حریف روی ضربات ایستگاهی می تواند خطرساز ظاهر شود و متاسفانه با وجود اینکه روی این مساله کار کرده بودیم اما از همین راه گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: امروز به ناحق تیم ما شکست خورد و داور باعث باخت ما شد زیرا یک پنالتی را به نفع تیم ما نگرفت و بعد از مدتها یک تیم دیگر از داوری سود برد. من نمی خواهم اسم بیاورم اما در چند هفته اخیر ما به شدت از داوری ضربه خوردیم اما با این حال از بازیکنانم بابت عملکرد امروز شان راضی هستم و به آنها تبریک می گویم.

مظلومی در رابطه با کارتی که میلاد فخرالدینی دریافت کرد و اخراج شد گفت: من اخراج را ندیدم اما اگر واقعا کارتی که دریافت کرد غیر فنی باشد با او برخورد خواهیم کرد البته این را هم باید بگویم که تیم ما در ۱۰ دقیقه پایانی ۹ نفره بازی کرد چرا که  یعقوب کریمی پایش دچار مصدومیت شد و روی غیرت و تعصب در زمین باقی ماند.

وی در واکنش به شعارهایی که هواداران علیه افشارزاده می دادند افزود: واقعا برای این شعارها متاسفم. آیا افشارزاده باید به زمین بیاید و گل بزند؟ ایشان زحمتشان را برای تیم ما می کشند البته این را هم باید بگویم که بازیکنان با وجود زمین نامناسب فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند.

مظلومی تاکید کرد: ما در ۵ بازی اخیر شش امتیاز کسب کردیم و از این آمار راضی نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: کمیته داوران باید شرایط را بررسی کند زیرا داور، داوری نبود که این مسابقه را قضاوت کند و از اول بازی سوت هایش تماما به ضرر ما بود و اشتباه سوت زد.

world press news

خبرگذاری خوزستان