شرکت خودروسازی چانگان پیشتاز در بین سایر برندهای چینی

شرکت خودروسازی چانگان پیشتاز در بین سایر برندهای چینی

به گزارش سایپا نیوز به نقل از ایلنا؛ در سالیان گذشته با حضور محصولات چینی در بازار ایران همواره مردم با توجه به ذهنیتی که از محصولات چینی دارند انتخاب محصولات این کشور را به عنوان اولویت های دوم و سوم در سبد خرید خود قراد داده اند، ولی در دو سه سال گذشته  خودرو سازان چینی  با محصولات متنوع و متناسب با ذوق و سلیقه ایرانی موفق شده بخشی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد،در این خصوص شرکت های مختلفی در ایران اقدام به فروش محصولات خود کرده اند، به تازگی گروه خودرو سازی سایپا محصول جدید از شرکت چینی چانگان را به معرض نمایش و فروش قرار داده است.

شرکت خودروسازی چانگان یکی از چهار خودروساز بزرگ چینی و بزرگترین  برند خودروساز در چین است و بدون در نظر گرفتن محصولاتی که با همکاری خودروسازان بزرگ تولید می کند از لحاظ تولید و فروش برند چینی مقام اول را دارد، همچنین چانگان، تنها برند خودروساز چینی است که مجموع تولید و فروش آن از عدد ۱۰ میلیون دستگاه خودرو عبور کرده و حجم تولید و فروش خودروهای سواری آن در سال از عدد ۱ میلیون دستگاه گذشته است و به همین دلیل در بین برندهای خودروسازی چین مقام اول را به دست آورده است.

درحال حاضر دارندگان خودروهای شرکت چانگان از ۱۲ میلیون نفر بالاتر رفته و به همین دلیل می توان گفت چانگان بزرگترین گروه برند چینی به حساب می آید.

براساس این گزارش؛گروه خودروسازی چانگان سرمایه گذاری مشترک (جوینت ونچر) با شرکت های فورد، پژو، سیتروئن، مزدا، سوزوکی و جی ام سی  دارد. همچنین گروه خودروسازی چانگان صاحب  برند نیو بنی است که با جوینت ونچر چانگان-سوزوکی خودرو تولید می کند و خودروی برقی ایدو با جوینت ونچر چانگان، پژو، سیتروئن، به همین دلیل تنها خودروساز چینی است که محصولاتش را خودروسازان دیگر نظیر سوزوکی و پی اس آ در خارج از چین تولید می کنند.

قابل ذکر است شرکت چانگان در راستای استفاده یکپارچه از منابع جهانی و تحقیقات ۲۴ ساعته، مراکز  R & D  (تحقیق و توسعه)خود را در شهر های چونگکینگ، شانگهای، پکن، تورین ایتالیا، یوکوهامای ژاپن، بیرمنگام بریتانیا و دیترویت آمریکا احداث و راه اندازی کرده است
با توجه به رشد نقطه به نقطه ی سالانه ی ۱۱٫۳ درصد، حجم تولید برند اصلی خود چانگان به رقم  ۱،۵۳۰،۰۰۰ رسیده و به همین دلیل در بین برندهای چینی مقام اول را کسب کرده است.

گفتنی است؛ در فاصله ژانویه تا آوریل ۲۰۱۶ شرکت چانگان موفق به فروش ۶۱۶،۰۰۰ دستگاه از برند چینی چانگان شده و از این رو مقام اول برند خودروساز در چین را کسب کرده است.

محصولات چانگان از اقبال خوبی از طرف مشتریان برخوردار است به نحوی که ، روزانه ۸۵۰۰ مشتری خودرو، شرکت چانگان را انتخاب می کنند، که از این میان، ۳۷ درصد نظر خود را تغییر داده و به جای محصولات جوینت ونچر به برند چینی چانگان روی آورده اند. در پکن این درصد به ۸۰ رسیده است.

طبق آمار منتشر شده ، فروش ماهانه ی محصولات CS75، CS35، EADO و آلسوین هم اکنون به ۱۰ هزار دستگاه رسیده به طوری که در بخش خودرو های مشابه خود  به محصولات ممتاز تبدیل شده اند.

همچنین بر اساس نظرسنجی های شرکت های معتبری همچون اتوهوم، Autohome در سال ۲۰۱۵ در چین، در بین خودروسازان چینی که برند متعلق به خودشان دارند، شرکت خودروسازی چانگان مقام اول را در بین مشتریان چینی کسب کرده است.

شایان ذکر است، در روز ۱۲ ماه دسامبر ارزش برند چانگان با رقم ۳۵٫۴ میلیارد یوآن، مقام اول را در بین برندهای خودروساز چینی در سال ۲۰۱۵ کسب کرد.

شرکت خودروسازی چانگان پیشتاز در بین سایر برندهای چینی

به گزارش سایپا نیوز به نقل از ایلنا؛ در سالیان گذشته با حضور محصولات چینی در بازار ایران همواره مردم با توجه به ذهنیتی که از محصولات چینی دارند انتخاب محصولات این کشور را به عنوان اولویت های دوم و سوم در سبد خرید خود قراد داده اند، ولی در دو سه سال گذشته  خودرو سازان چینی  با محصولات متنوع و متناسب با ذوق و سلیقه ایرانی موفق شده بخشی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد،در این خصوص شرکت های مختلفی در ایران اقدام به فروش محصولات خود کرده اند، به تازگی گروه خودرو سازی سایپا محصول جدید از شرکت چینی چانگان را به معرض نمایش و فروش قرار داده است.

شرکت خودروسازی چانگان یکی از چهار خودروساز بزرگ چینی و بزرگترین  برند خودروساز در چین است و بدون در نظر گرفتن محصولاتی که با همکاری خودروسازان بزرگ تولید می کند از لحاظ تولید و فروش برند چینی مقام اول را دارد، همچنین چانگان، تنها برند خودروساز چینی است که مجموع تولید و فروش آن از عدد ۱۰ میلیون دستگاه خودرو عبور کرده و حجم تولید و فروش خودروهای سواری آن در سال از عدد ۱ میلیون دستگاه گذشته است و به همین دلیل در بین برندهای خودروسازی چین مقام اول را به دست آورده است.

درحال حاضر دارندگان خودروهای شرکت چانگان از ۱۲ میلیون نفر بالاتر رفته و به همین دلیل می توان گفت چانگان بزرگترین گروه برند چینی به حساب می آید.

براساس این گزارش؛گروه خودروسازی چانگان سرمایه گذاری مشترک (جوینت ونچر) با شرکت های فورد، پژو، سیتروئن، مزدا، سوزوکی و جی ام سی  دارد. همچنین گروه خودروسازی چانگان صاحب  برند نیو بنی است که با جوینت ونچر چانگان-سوزوکی خودرو تولید می کند و خودروی برقی ایدو با جوینت ونچر چانگان، پژو، سیتروئن، به همین دلیل تنها خودروساز چینی است که محصولاتش را خودروسازان دیگر نظیر سوزوکی و پی اس آ در خارج از چین تولید می کنند.

قابل ذکر است شرکت چانگان در راستای استفاده یکپارچه از منابع جهانی و تحقیقات ۲۴ ساعته، مراکز  R & D  (تحقیق و توسعه)خود را در شهر های چونگکینگ، شانگهای، پکن، تورین ایتالیا، یوکوهامای ژاپن، بیرمنگام بریتانیا و دیترویت آمریکا احداث و راه اندازی کرده است
با توجه به رشد نقطه به نقطه ی سالانه ی ۱۱٫۳ درصد، حجم تولید برند اصلی خود چانگان به رقم  ۱،۵۳۰،۰۰۰ رسیده و به همین دلیل در بین برندهای چینی مقام اول را کسب کرده است.

گفتنی است؛ در فاصله ژانویه تا آوریل ۲۰۱۶ شرکت چانگان موفق به فروش ۶۱۶،۰۰۰ دستگاه از برند چینی چانگان شده و از این رو مقام اول برند خودروساز در چین را کسب کرده است.

محصولات چانگان از اقبال خوبی از طرف مشتریان برخوردار است به نحوی که ، روزانه ۸۵۰۰ مشتری خودرو، شرکت چانگان را انتخاب می کنند، که از این میان، ۳۷ درصد نظر خود را تغییر داده و به جای محصولات جوینت ونچر به برند چینی چانگان روی آورده اند. در پکن این درصد به ۸۰ رسیده است.

طبق آمار منتشر شده ، فروش ماهانه ی محصولات CS75، CS35، EADO و آلسوین هم اکنون به ۱۰ هزار دستگاه رسیده به طوری که در بخش خودرو های مشابه خود  به محصولات ممتاز تبدیل شده اند.

همچنین بر اساس نظرسنجی های شرکت های معتبری همچون اتوهوم، Autohome در سال ۲۰۱۵ در چین، در بین خودروسازان چینی که برند متعلق به خودشان دارند، شرکت خودروسازی چانگان مقام اول را در بین مشتریان چینی کسب کرده است.

شایان ذکر است، در روز ۱۲ ماه دسامبر ارزش برند چانگان با رقم ۳۵٫۴ میلیارد یوآن، مقام اول را در بین برندهای خودروساز چینی در سال ۲۰۱۵ کسب کرد.